Holmgatan 32
791 71 Falun
+46 (0) 23-79 45 30
hejup@unitedpower.se

Tar Du Hand Om Dina Kunder? Med Fritjof Andersson om att värna relationer på sociala medier (avsnitt: 61)

Längd: 00:31:55, Avsnitt: 61
Lyssna på SoundCloud Lyssna på iTunes

95% av Facebook består av konversationer. Därför är det viktig att man som företag inser värdet av att ta hand om sina kunder i sociala medier. Vi har träffat Fritjof Andersson hjärnan bakom RelationDesk, och pratar om att arbeta medvetet med kundtjänst, kris och hur han kom på idén med företaget. Det här är sista avsnittet innan en paus pga sportlov.

Shownotes, länkar och alla avsnitt hittar ni på http://podcast.socialbydefault.se.

Prenumerera på podcasten via Itunes. Ge oss gärna ett betyg och en recension! Eller följ oss på Acast eller Stitcher

Podcasten Social by default är ett samarbete mellan Knowit (http://knowit.se) och United Power (http://unitedpower.se).

Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault (facebook.com/socialbydefault). Läs mer om konceptet på http://Socialbydefault.se . Kolla in vårt instagramkonto (instagram.com/socialbydefault).


Senaste avsnitten


Tidigare avsnitt

9. Snappa Snapchat
Längd: 00:24:03
6. Grattis Instagram
Längd: 00:25:28
1. Protopodden SBD1 Edit
Längd: 00:15:13
Avsnitt 61: Tar Du Hand Om Dina Kunder? Med Fritjof Andersson om att värna relationer på sociala medier (00:31:55)